Rozwiązania Lista

Biuro Obsługi Klienta

Popularyzacja rozwiązań telekomunikacyjnych i informatycznych przyczyniła się do upowszechnienia telefonicznej obsługi klientów. Biura Obsługi Klienta funkcjonujące w oparciu o rozwiązania telefoniczne jeszcze do niedawna były domeną dużych firm, korporacji oraz banków. Obecnie niskie koszty systemów telekomunikacyjnych wykorzystywanych w BOK, przyczyniły się do wdrożenia telefonicznej obsługi klienta także w mikro przedsiębiorstwach.

Oferujemy kompleksowe rozwiązania systemów do obsługi telefonicznych Biur Obsługi Klienta - niezależnie od branży, wielkości przedsiębiorstwa lub instytucji. Podstawowymi zaletami oferowanych przez nas systemów są:

  • Wysoka funkcjonalność

  • Niskie koszty wdrożenia

  • Nieograniczona skalowalność

  • Niezawodność

  • Intuicyjna administracja i konfiguracja

W celu zbudowania profesjonalnego systemu dla BOK, można skorzystać z następujących modułów oferowanych przez naszą firmę:

  • Centrala telefoniczna CETEKOM IPPBX – zapewnia obsługę połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących. Jej główne zalety to:

    • intuicyjna, okienkowa aplikacja konfiguracyjna pozwalająca na kompletną

      konfigurację wszystkich elementów centrali telefonicznej

    • centralne zarządzanie całą infrastrukturą

    • duża wydajność

  • Moduł IVR (Interactive Voice Response), czyli menu obsługi głosowej – zapewnia automatyczną, głosową obsługę klienta. Jest to moduł zintegrowany z centralą CETEKOM IPPBX. Charakterystyczne cechy tego rozwiązania to:

    • graficzny edytor menu IVR

    • dowolna liczba rozgałęzień – struktury wielopoziomowe

    • wsparcie dla wielojęzykowości

    • obsługa nagrań głosowych dowolnej długości

    • zaawansowane warunki czasowe

    • możliwość integracji z syntezatorem mowy, w szczególności z IVONA

    • możliwość integracji z bazami danych klientów, co daje możliwość:

      • uwierzytelnianie kodem autoryzacyjnym

      • wprowadzanie i weryfikacja unikatowych kodów klienta – przekazywanie kodu klienta do konsultanta w celu szybszego odnalezienia jego karty w systemie zarządzania kontaktami

      • funkcjonalności pre-paid – np. naliczanie kosztów konsultacji telefonicznych

      • automatyczne sprawdzanie stanu konta

  • Moduł ACD (Automatic Call Distribution) obsługujący dystrybucję połączeń do konsultantów wg określonej strategii i innych parametrów. Jest to moduł zintegrowany z CETEKOM PBX

  • Moduł monitorowania – zapewnia ciągły podgląd pracy BOK w czasie rzeczywistym. Jest to moduł wbudowany do aplikacji CETEKOM Contact Center. Główne zalety tego modułu to:

    • graficzna prezentacja bieżących statystyk związanych z pracą BOK

    • bieżący status połączeń telefonicznych w kolejkach i IVR

    • bieżący status konsultantów w kolejkach

    • zarządzanie połączeniami telefonicznymi w trybie on-line

    • zarządzanie konsultantami w trybie on-line

  • Moduł raportowania – umożliwia tworzenie dowolnych raportów z działania BOK. Do dyspozycji klientów kreator raportów pozwalający na tworzenie raportów o dowolnej zawartości i prezentujących dowolne dane Jest to moduł zintegrowany z aplikacją CETEKOM Contact Center.

  • Panel konsultanta – pozwala na zwiększenie efektywności pracy konsultantów, poprawną obsługę klientów i jej zautomatyzowanie w jednym oknie roboczym. Jest to jeden z modułów aplikacji CETEKOM Contact Center, zawierający następujące pozycje:

    • Karta kontaktu / klienta

    • Historia kontaktów

    • Notatki z rozmów

    • Ankiety

    • Skrypty rozmów

    • Dedykowane formatki pod integrację z zewnętrznym systemem informatycznym (np. oferty, zamówienia, zlecenia)

    • Terminarz

    • Zarządzanie dostępnością w kampanii

Biura Obsługi Klienta bardzo często muszą działać niezawodnie w trybie 24/7. Dlatego, oprócz sprzedaży oprogramowania, sprzętu i usługi wdrożenia, zapewniamy wsparcie serwisowe całego systemu, zabezpieczając tym samym ciągłość realizacji usług przez naszych klientów.